امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 30, 2020

Part 1: The Difference Between Customer Sentiment Analysis and Customer Distress Index and Why You Should Pay Attention

B2B customer support has become more complex than ever…in a good way. By utilizing the many tools available—and more ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3AF3C6A9265048DF9AF47656FD123315&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbrandviews%2fteamsupport%2fpart-1-the-difference-between-customer-sentiment-analysis-and-customer-distress-index-and-why-you-should-pay-attention-02324036&c=9329954645104274485&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment