امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 25, 2020

4 tips to effectively plan for the new financial year

COVID-19 and the new financial year provide an opportunity to reassess and make changes to your business’ strategies and plans to make sure you are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D275B750DCD1459DAA02B68F62AAB4A4&url=https%3a%2f%2fwww.kochiesbusinessbuilders.com.au%2f4-tips-to-effectively-planning-for-the-new-financial-year%2f&c=11905284516816524259&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment