Mindful Chef has more than 123,000 customers - it saw significant increases in its customers base as a result of the COVID-19 epidemic -- and it recently sought a new way to interact with them.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3AF3C6A9265048DF9AF47656FD123315&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fchannels%2fbusiness-voip%2farticles%2f445856-healthy-meal-delivery-service-mindful-chef-adopts-vonage.htm&c=9922298836880138289&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment