امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 27, 2020

IXACT Contact Announces New Set of Leading-Edge Agent Website Designs

IXACT Contact has rolled out the release of brand-new website designs for real estate agents. With social distancing regulations in effect, agents ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB67E7BF8A204C04885BC4481B3FE856&url=https%3a%2f%2fwww.bakersfield.com%2fap%2fnews%2fixact-contact-announces-new-set-of-leading-edge-agent-website-designs%2farticle_b393ab42-a421-5017-8f03-878050bec9fc.html&c=14697116830084727169&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment