امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 30, 2020

Healthy Meal Delivery Service Mindful Chef Adopts Vonage Contact Center

Mindful Chef has more than 123,000 customers - it saw significant increases in its customers base as a result of the COVID-19 epidemic -- and it recently sought a new way to interact with them.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D56460D983B34E86822E78B589F1D0F5&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fchannels%2fbusiness-voip%2farticles%2f445856-healthy-meal-delivery-service-mindful-chef-adopts-vonage.htm&c=9922298836880138289&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment