امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 29, 2020

Physician viewpoint: 5 ways to streamline email communications during a crisis

New York City-based Columbia University applied a crisis resource management protocol to help staff adapt to a flood of email communications across its health system at the start of the COVID-19 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF9CE44111DD48078593591D8E66A54F&url=https%3a%2f%2fwww.beckershospitalreview.com%2fdigital-transformation%2fphysician-viewpoint-5-ways-to-streamline-email-communications-during-a-crisis.html&c=3810310265016387258&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment