امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

Service Desk Software Market is Booming Worldwide | Zendesk, Hubspot, Agile CRM

Latest released the research study on Global Service Desk Software Market, offers a detailed overview of the factors influencing the global business scope. Service Desk Software Market research report ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2ABF70FFDA804840B42B82A33A65AFFD&url=https%3a%2f%2fwww.bignewsnetwork.com%2fnews%2f265585813%2fservice-desk-software-market-is-booming-worldwide--zendesk-hubspot-agile-crm&c=13321417123410418460&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment