امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 30, 2020

Covid-19 Impact on CRM Analytics Market Analysis by Size, Share, Future Scope, Emerging Trends, Sales Revenue and Regional Forecast to 2023

The need to communicate with customers faster is the fundamental factor that is powering the development of CRM analytics. Market focused reports associated with the information and communications ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3AF3C6A9265048DF9AF47656FD123315&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcovid-19-impact-on-crm-analytics-market-analysis-by-size-share-future-scope-emerging-trends-sales-revenue-and-regional-forecast-to-2023-2020-06-30&c=3553471260869561641&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment