امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 27, 2020

15 Straight-Forward Tips to Reach Decision-Makers More Efficiently

How to reach a decision-maker: 15 tips based on empirical knowledge of the Nimble CRM team & clients. Tips 10 & 13 work every time.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB67E7BF8A204C04885BC4481B3FE856&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2freaching-decison-makers-tips%2f&c=9740689954361562623&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment