امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 27, 2020

Not like all the rest? 5 lesser known CRMs that should be on your radar

Rich in innovation, the CRM segment of tech is popular, but there is no one-size-fits-all solution. These products might not be top-of-mind, but they are worth checking out ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=96F76F9ED4BE402795B7F3E4C609B723&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2020%2f06%2f26%2fnot-like-all-the-rest-5-lesser-known-crms-that-should-be-on-your-radar%2f&c=11918870416202639749&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment