امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 29, 2020

Global CRM Analytics Market Outlook, 2020-2027 - Expected to Post a Deviated CAGR of 11.2% due to the COVID-19 Pandemic

The "CRM Analytics - Global Market Trajectory & Analytics" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering. Amid the COVID-19 crisis and the looming economic recession, the CRM Analytics ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BF9CE44111DD48078593591D8E66A54F&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fglobal-crm-analytics-market-outlook-125423591.html&c=5972760542335959326&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment