امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 30, 2020

Kustomer Releases New Report on the Growing Need for Efficiency in Customer Service Across Wide Range of Industries

Survey of Customer Service Professionals Identified Limited Staff, Budget and Access to Technology as Major Impediments to Efficiency Mandate. NEW YORK– JUNE –Kustome ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D56460D983B34E86822E78B589F1D0F5&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fkustomer-releases-new-report-on-the-growing-need-for-efficiency-in-customer-service-across-wide-range-of-industries%2f&c=13486612609717291594&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment