Survey of Customer Service Professionals Identified Limited Staff, Budget and Access to Technology as Major Impediments to Efficiency Mandate. NEW YORK– JUNE –Kustome ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D56460D983B34E86822E78B589F1D0F5&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fkustomer-releases-new-report-on-the-growing-need-for-efficiency-in-customer-service-across-wide-range-of-industries%2f&c=13486612609717291594&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment