امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

DocuSign Still Has Room Left to Grow

That’s what happened with Salesforce (NYSE:CRM), Zoom (NASDAQ:ZM), and Slack (NYSE:WORK), all of whom offer services that help companies manage their workflows better in a remote environment. However, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=826D0850EE5E41119606D2CC32C9CEE5&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2ftopstocks%2fdocusign-still-has-room-left-to-grow%2far-BB160Ben&c=13832028520646270647&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment