امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 28, 2020

How to Digitalize Sales

The ability to sell diminished and sales figures took a nose dive. How to recover from this crisis, while becoming more resilient, to prepare for the next one? Because it will come. One thing is for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AD6966957C134E429368383B3EBC49B9&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fhow-to-digitalize-sales%2f&c=5792250055298135658&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment