امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

Advertorials Can Work—If You Get It Right

Let’s say you’re doing an advertorial for CRM software. You could start by running a “site:forbes.com CRM” search. What patterns show up in the headlines? If you have access to paid tools, you could ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=826D0850EE5E41119606D2CC32C9CEE5&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fmarketing%2fadvertorials-can-work-if-you-get-it-right-02322605&c=15072583076829859201&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment