امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

Insiders Roundup: Salesforce, Mastercard

Vice Chairman Ann Caims and 10% owner Mastercard Foundation sold a combined 246,125 shares of Mastercard Inc. (NYSE:MA) for an average price of $302.60 per share on June 22 and 24. The credit card ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=826D0850EE5E41119606D2CC32C9CEE5&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2finsiders-roundup-salesforce-mastercard-193009265.html&c=15976443643616647051&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment