امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 25, 2020

Ameresco chooses SIS for Digital Transformation via Microsoft Dynamics 365 & Construct365

SIS, LLC, a Microsoft Gold Certified Partner and leading implementer of ERP and CRM industry solutions for Contractors and Professional Service firms built on Dynamics 365, is pleased to announce: ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D275B750DCD1459DAA02B68F62AAB4A4&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fameresco-chooses-sis-digital-transformation-201800389.html&c=10566878011549519433&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment