امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

User Group Summit North America 2019 Preview: Optimizing CRM in the midst of a cloud transformation

Editor's Note: MSDW is a media sponsor of the Summit North America 2019 event. Members of the Microsoft Dynamics community are preparing to gather in Orlando, Florida, October 15-18 for the User Group ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F3E25D4D2824EA8B358A8C907AF9602&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fstory%2fuser-group-summit-north-america-2019-preview-optimizing-crm-midst-cloud-transformation&c=14222448557966834715&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment