امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 27, 2019

The Zacks Analyst Blog Highlights: salesforce, Intuit, Enterprise Products, VMware, Xcel Energy

Stocks recently featured in the blog include: salesforce CRM, Intuit INTU, Enterprise Products EPD, VMware VMW and Xcel Energy XEL. Here are highlights from Monday’s Analyst Blog: Top Stock ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFB19E60B11A4225A66945D12AABBF3F&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fzacks-analyst-blog-highlights-salesforce-145102296.html&c=1233547326450414403&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment