امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

Salesforce Posts Another Winning Quarter, And The Valuation Remains Attractive

We posted a susbcriber-only earnings preview on Salesforce (CRM) last Wednesday, heading into earnings. We said that we expected Salesforce to hit or beat earnings (historically they almost always ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2BDCE1022C1A4A45BF22AD810368FF64&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4287920-salesforce-posts-another-winning-quarter-valuation-remains-attractive&c=16190557575220979624&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment