امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

Salesforce: Growth Is Impressive Only Because Of Acquisitions

Another quarter, another beat-and-raise for Salesforce.com (CRM), the software giant best known for its flagship Sales Cloud that has become the default CRM system for enterprise sales ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F3E25D4D2824EA8B358A8C907AF9602&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4287919-salesforce-growth-impressive-acquisitions&c=8655002453619384675&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment