امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

Guesswork and dumb luck are no longer enough

The Guess Who event is designed to help businesses use CRM (customer relationship management) software in the cloud as a means to reduce costs, increase sales revenue and apply industrial-strength ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2BDCE1022C1A4A45BF22AD810368FF64&url=http%3a%2f%2fauckland.scoop.co.nz%2f2019%2f08%2fguesswork-and-dumb-luck-are-no-longer-enough%2f&c=3645973081201648349&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment