امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 26, 2019

Does the future of enterprise applications look like Hooky?

This strongly echoes the experiences of Salesforce ISV partners a decade ago in targeting the CRM vendor's fast-growing customer base. The fact that companies are using Slack is already a sign that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F3E25D4D2824EA8B358A8C907AF9602&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fdoes-future-enterprise-applications-look-hooky&c=5755131606577312214&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment