امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 1, 2019

5 Productivity Revolutions from Enhanced Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration

Through Business central utilization everything should be visible on the CRM which will provide an efficient view of the things which is completely impossible through the manual working solution. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ED5F8A495204456CBE534FAA0AAB52A2&url=https%3a%2f%2fwww.fincyte.com%2fmicrosoft-dynamics-365-business-central-integration%2f&c=11837347672128094028&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment