امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 5, 2023

Healthcare CRM Market: Overview of the Regional Outlook 2023-2030

Healthcare CRM Market research report offers updates on Business Strategies including Mergers, Acquisitions, Partnerships, R and D, Expansion Plans and Collaborations adopted by these Major Global ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=642e210d72f544eaa0fbe8e8405bc6fb&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fhealthcare-crm-market-overview-of-the-regional-outlook-2023-2030-2023-04-05&c=244967004466003778&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment