امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 5, 2023

TPO, CRM, MSR Cash Flow Analysis, Credit Bureau Cascade Products; Non-QM Program News; Another Data Breach

I’ve had $8,000 in my bank account and I’ve had $8. Let me tell you, the $8 lasted longer.” $42 billion in deposits didn’t last long in Silicon Valley Bank. Until lunch, basically, as money was ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=642e12e941674227bc47a223ccb9f088&url=https%3a%2f%2fwww.mortgagenewsdaily.com%2fopinion%2fpipelinepress-04052023&c=5442230279560335318&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment