امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 14, 2023

In Poonch, JK Bank Commissions CRM At Mandi And ATM At Loran

SRINAGAR: Extending instant banking services to remote areas of Poonch district, J&K Bank today commissioned a Cash Recycler Machine (CRM) at Mandi and an Automated Teller Machine (ATM) at Loran.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6439f5523c444bc7b0a269cad9bcf8d4&url=https%3a%2f%2fkashmirlife.net%2fin-poonch-jk-bank-commissions-crm-at-mandi-and-atm-at-loran-315024%2f&c=6225770698689013683&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment