امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 25, 2023

CRM All-in-One Software Market Manufacturing Cost Structure By 2031

The latest market research report on the Global "CRM All-in-One Software Market" is segmented by Regions, Country, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=644859f6ff8c494a9017f8f0b3e32e45&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcrm-all-in-one-software-market-manufacturing-cost-structure-by-2031-2023-04-25&c=2856266918729766465&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment