امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 30, 2023

New Buy Rating for Salesforce (CRM), the Technology Giant

In a report released yesterday, Brent Thill from Jefferies maintained a Buy rating on Salesforce (CRM – Research Report), with a price ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=644ef15ce4c34f13b3a648a09412a6c2&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fnew-buy-rating-for-salesforce-crm-the-technology-giant-1032273603&c=15441908964753743112&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment