امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 25, 2023

Salesforce World Tour DC - understanding Einstein GPT

The company also laid out a roadmap for how customers get from where they are today to GPT-enabled automated workflows, and – no big surprise – it all starts with Salesforce Customer Relationship ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64484bebbd27404f878e9c3253a644c7&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fsalesforce-world-tour-dc-understanding-einstein-gpt&c=6603205883096779540&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment