امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 20, 2023

Salesforce's New AI-Driven Workflow Tools: Raising Productivity Using AI

Salesforce, Inc (NYSE: CRM) is in the early stages of working with customers on generative AI-driven workflow system capability, says Liam Doyle, senior vice president, and general manager for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6441b46c4f30428183f375eb33f8d511&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2ftechnology%2fsalesforce-s-new-ai-driven-workflow-tools-raising-productivity-using-ai%2far-AA1a3JTA&c=17281090172564618957&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment