امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 24, 2023

Make Informed Decisions with Salesforce Inc. (CRM) Stock Updates

CRM stock has gone up by 2.25%, with a monthly gain of 6.71% and a quarterly surge of 31.59%. The volatility ratio for the week is 1.51%, and the volatility levels for the last 30 days are 1.74% for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6447245d3b44453aaa57b4f8987c432b&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2023%2f04%2f24%2fmake-informed-decisions-with-salesforce-inc-crm-stock-updates%2f&c=3552630338119121202&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment