امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 15, 2023

South Carolina Mines Customer Data to Boost Ticket Sales by $1M

Merging intelligence from multiple customer databases, the University of South Carolina identified 1,400 new ticket buyers last year and generated $1,068,000 in new ticket sales.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=643b62f85c154245ad149630a0d780e6&url=https%3a%2f%2fwww.athleticbusiness.com%2foperations%2fmarketing%2farticle%2f15383026%2fsouth-carolina-mines-customer-data-to-boost-ticket-sales-by-1m&c=7216306054273172522&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment