امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 21, 2023

10 CRM Best Practices In 2023

Customer relationship management (CRM) tools have come a long way. Today’s CRMs are more powerful and complex than ever, so you need to be fully versed in CRM best practices to get the most out of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6442f7c4309b49e8a63c41b271a117f2&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fbusiness%2fcrm-best-practices%2f&c=18132340766155732283&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment