امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 15, 2023

Armadillo Upweights Data and Insight with Two Senior Hires

Little Black Book, CRM specialist adds Lucy Darbon, data strategy director and Andrew Sargent, head of insight and analytics ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=643b2ab8ce9c41c1a1b07915a75ca52d&url=https%3a%2f%2fwww.lbbonline.com%2fnews%2farmadillo-upweights-data-and-insight-with-two-senior-hires&c=8870246307414735631&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment