امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 24, 2023

CRM for the AEC Industry Market Top Key Players by 2031

The latest market research report on the Global "CRM for the AEC Industry Market" is segmented by Regions, Country, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6446ec2a405b4d1198ca763725251f64&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcrm-for-the-aec-industry-market-top-key-players-by-2031-2023-04-24&c=7070853512634802814&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment