امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 29, 2023

CRM Often Can’t Get Out of First Gear

For the past few columns, I’ve focused on hot topics like artificial intelligence and analytics and some of the innovative ways that companies on the bleeding edge of technology get to the next level ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=644dd812e81e44d39b24669fa3d20d39&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fColumns-Departments%2fThe-Tipping-Point%2fCRM-Often-Cant-Get-Out-of-First-Gear--158395.aspx&c=11963947758992198949&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment