امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 16, 2023

4 CRM Data Types & How To Use Them

There are four types of customer relationship management (CRM) data: quantitative, qualitative, descriptive and identity. Understanding what specific information falls under these categories and how ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=643cb47dcd78487c99662407c223c749&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fbusiness%2fcrm-data%2f&c=3589258090774340526&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment