امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 13, 2023

The Future Of The CRM For Relationship-Driven Industries

If you are a deal-maker in a relationship-driven industry, your needs are different from those of a transactional organization.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=643895c744f845649a9f022f0c9f8ec9&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2023%2f04%2f13%2fthe-future-of-the-crm-for-relationship-driven-industries%2f&c=16377911940146909461&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment