امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 13, 2023

Tecnotree Recognized as Representative Vendor in Gartner Market Guide for CSP Customer Management and Experience Solutions

Tecnotree, a global digital platform and services leader for 5G, IOT, and cloud-native technology, announced that it has been named as a representative vendor in the 2022 Gartner Market Guide for CSP ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6438799b30e148fdad2c4cbcf637f84b&url=https%3a%2f%2fwww.joplinglobe.com%2fregion%2fnational_business%2ftecnotree-recognized-as-representative-vendor-in-gartner-market-guide-for-csp-customer-management-and-experience%2farticle_a2137852-763f-58fc-a2cf-6019d3611f98.html&c=9219984030700073797&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment