امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 6, 2023

InspireXT to expand it's global CRM capabilities with the acquisition of Prosera, a Salesforce Consulting and Managed Services Partner

The acquisition will solve real-world business problems across industries and transform legacy applications using the power of Salesforce CRM. LONDON, /PRNewswire-PRWeb/ -- InspireXT, a leading Supply ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=642f310aa7874a3894636ad4bc0f5556&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f23%2f04%2fn31682733%2finspirext-to-expand-its-global-crm-capabilities-with-the-acquisition-of-prosera-a-salesforce-consu&c=3874608308599615302&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment