Empowering agents to efficiently deliver better customer experiences through the integration of Salesforce Service Cloud Voice and Webex Contact Center.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=644d91c1d57b4bab8ffeab92211ccb46&url=https%3a%2f%2fwww.eagletribune.com%2fregion%2fbucher-suter-announces-webex-contact-center-support-for-service-cloud-voice-with-b-s-connects%2farticle_6ce181cb-e8db-5baa-b9f7-5152259a8c55.html&c=10726355596396215983&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment