امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 7, 2022

Thryv Holdings: Tremendous Upsides For A Forgotten Name

Unlike other CRM solutions that help businesses scale from small to large enterprises, THRY's focus on the smaller players in the market could be seen as a strength in establishing market dominance ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6369701959584fe2b1b911b4d379d4cf&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4553861-thryv-holdings-tremendous-upsides-for-a-forgotten-name&c=11793861669195450417&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment