امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 5, 2022

Podcast Highlights: How a Legal CRM Saves Time & Increases Business

The legal industry is in the midst of a rapidly changing technology landscape. Until relatively recently, lawyers have lacked software solutions built specifically for the unique needs of their indust ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63671375bae248d0a237eac066f807a3&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2fpodcast-highlights-how-legal-crm-saves-time-increases-business&c=18434606814264578021&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment