امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 10, 2022

Lawmatics Announces New Integration Partnership with MyCase

Lawmatics, the leading all-in-one legal CRM, client intake, and marketing automation platform for attorneys, announced a new integration with case management software ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636d72b68cee44b389232d3a066bd085&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f11%2fg29663451%2flawmatics-announces-new-integration-partnership-with-mycase&c=2801855207699409952&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment