امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 6, 2022

HSO Announces Event to Help Law Firms Harness Relationship Intelligence to Drive Growth

The November 9th webcast will feature legal360, HSO's end-to-end marketing, business development, and relationship intelligence solution for law firms built on the Microsoft cloud. NEW YORK, Nov. 4, 2 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636856e38ff54052a35fc21331a8885d&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f11%2fn29576316%2fhso-announces-event-to-help-law-firms-harness-relationship-intelligence-to-drive-growth&c=15175770833151205549&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment