امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 8, 2022

ActiveCampaign implements 400+ customer ideas into platform in 2022, demonstrates commitment to growing businesses

The company made platform speed enhancements, added a product catalog for Shopify and WooCommerce users and more, continuing mission to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636b160505234ca0a89ea4f27544347a&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2factivecampaign-implements-400-customer-ideas-into-platform-in-2022-demonstrates-commitment-to-growing-businesses-1031886033&c=7582259505080283805&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment