امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 25, 2021

Vikrant Chowdhary Joins CleverTap as Company's First-ever Chief Growth Officer

Enterprise tech business leader Chowdhary will lead the company's global growth charter, integrating all go-to-market (GTM) efforts ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=769091DB6BD64DB284551D56B6281290&url=https%3a%2f%2fwww.kcrg.com%2fprnewswire%2f2021%2f10%2f25%2fvikrant-chowdhary-joins-clevertap-companys-first-ever-chief-growth-officer%2f&c=2924109117393409614&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment