امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 28, 2021

SFBT Thursday Digest: High-end senior living project for S.F.; Bay Area startups net massive fundings

Good morning, Bay Area. Salesforce (NYSE: CRM) on Thursday announced $300 million in new climate-related commitments, $200 million of which will personally come from Marc and Lynne Benioff. Meanwhile, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9A03B59CDE674A9D825B3C0798C9E7BA&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fsanfrancisco%2fnews%2f2021%2f10%2f28%2fsfbt-digest-double-tree-hinge-health-sf-salesforce.html&c=10677212765867058493&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment