Global CRM BPO Market was valued at USD XXX million in 2021 and is expected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of XX percent to reach USD XXX million by 2029 including key companies- ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5CDB2F3C81AD483CB4EA337FB02EEF1F&url=https%3a%2f%2fchipdesignmag.com%2fcrm-bpo-market-swot-analysis-including-key-players-atento-accenture-sap-syarose-hpe-ibm-fujitsu-chinetek%2f&c=9922243760197937145&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment